Atatürk ilke ve inkılaplarına sıkı sıkıya bağlı,öğrencilerini de bu ülküyle yetiştiren bir öğretmen,Dadaş,bağlama çalar,türkü söyler,FENERBAHÇE’ye adanmış bir ömür...
Bazı şeylerin sadece filmlerde olacağına kendimi ikna etmeye çalıştım.Bu zordu çünkü sadece filmlerde olabilecek şeyleri ben gerçekte yaşamıştım,hayatın bana verdikleri ile yetinmeyi öğrendim büyük şeylerin peşine düşmedim.Daha az kırıldım ama çok daha az mutlu oldum.
-Canan Saka- (masa dergi)
—İnsan...kaderini değiştirebilir mi?
—İnsan,kaderinin bir kısmını zaten kendisi yazar.
—Ben kaderimi kendim yazmadım...Bana kalsa...Hiç böyle yazmazdım...