sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
" Sevgiyi getirecek yalın ve güzel bir söz yok mu?"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sözcükleri iyi yonetebilen , dünyayı kurtarabilir.
Artık ruhumuz sözcüklere sığmıyor; sözün eyleme dönüşme zamanı geldi.
Tanrı beni canavar yaptı ben de canavar gibi davrandim. Kurt yaptı, kuzulari yedim. Beni kuzu yapsaydı kurt beni yiyecekti. Benim ne suçum var ? Suç kurtları kuzuları yapanın.
" işte nereden gelip nereye gidiyoruz diye sordun ya"..." Kölelikten geliyoruz Kapetan Sifaka ve özgürlüğe gidiyoruz!Köle doğduk ve yaşamımız boyunca özgür olalım diye savaştık."