sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Şunu bilin ki aylardır vedalaşıyorum ama ayrılamıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ruhu var mı?" " Var dede " "O zaman yalnız eti budu eksik demek ki"
Bugüne dek kötülüğün güçleri kazanmış olsaydı,dünya binlerce yıldır yitip gitmiş olurdu .Korkma
Zihnimi açtı ve yüreğimi de; bana kin duyduğum yabancı ırkları sevmeyi, savaştığım yabancı düşünceleri anlamayı, bütün insanların aynı kökten geldiğini duyumsamayı öğretti...