sevda bu...

sevda bu...
@Tunaek
Carpismakta olan zihnimi yatıştırmak için ben bir - iki dolanayım
Hiçbir sıkıntısı yoktu ;sağlıklı ,onurlu ve varlıklıydı; iyi bir karısı, sağlıklı çocukları vardı ;hiçbir şeyi eksik değildi ama içinde derin bir darlanma ,anlaşılmaz bir acı, bir "Ah !" duyar boğazı düğümlenir onu boğardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçimde yaşadığı ve kımıldadığı sürece ölmemiştir ;yaşadığım ve onu düşündüğüm sürece ölmez.
Gazeteler, duygularımızı gerçekten bizim için önemli olan şeylerden saptiriyorlar ve bizi sürekli tedirginlik halinde tutmaya çalışıyorlar.Neden onların gücüne teslim olayım ve bize ne düşünmemiz gerektiğini söylemelerine izin vereyim?
Hepimiz Hatayla karşı karşıyayız: Kim hepimizin Suçla karşı karşıya olmadığımızı söyleyebilir?