Hiçbir sıkıntısı yoktu ;sağlıklı ,onurlu ve varlıklıydı; iyi bir karısı, sağlıklı çocukları vardı ;hiçbir şeyi eksik değildi ama içinde derin bir darlanma ,anlaşılmaz bir acı, bir "Ah !" duyar boğazı düğümlenir onu boğardı.
Gazeteler, duygularımızı gerçekten bizim için önemli olan şeylerden saptiriyorlar ve bizi sürekli tedirginlik halinde tutmaya çalışıyorlar.Neden onların gücüne teslim olayım ve bize ne düşünmemiz gerektiğini söylemelerine izin vereyim?