amistake

amistake
@Tural271
En çok da kendini affetmelisin. Çünkü bütün bu olanlara sen izin verdin.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar yavaş yavaş inanmamayı, güvenmemeyi, sevmemeyi ve kronik şüpheci olmayı öğrenir. Bu gerçekleştiğinde artık ne yazık ki çok geçtir. İnsanların “tecrübe” dediği şey budur. Kalbiyle bağlantısını kesmiş bir insana “tecrübeli” denir.
Gücümü, içimdeki güçsüzlükle boğuşurken tükettim
Sen yarımın qasidisen Eylen sene çay demişem Xıyalını gönderibdir Bes ki men ax vay demişem Ax geceler yatmamışam Men sene lay lay demişem Sen yatalı men gözüme Ulduzları say demişem Her kes sene ulduz deye Özüm sene ay demişem Senden sora heyate men Şirindise zay demişem Her gözelden bir gül alıb Sen gözele pay demişem Senin gün tek batmağıvı Ay batana tay demişem İndi yaya qış deyirem Sabıq qışa yay demişem Gah toyunu yade salıb Men deli nay nay demişem
Duvarı yıkmaya gücüm yetmiyorsa kendimi parçalayacak değilim elbette. Ama önümde duvar var diye boyun eğmeyi de kabullenemem