Bu kitabı herkes okumalı ama herkes... Bir milletin başına başka ne gelebilir ki... Okuduğum her sayfada dehşeti yaşadım. Bazı sayfalarında ağladım. Bazı sayfalarında gururlandım. Ama genelini soracak olursanız , insanlığımdan utandım. Muhteşem bir kitap. Yılmaz Özdil'e , araştırmalarından ve bu kitabı bize kazandırmasından dolayı çok teşekkür ediyorum.