Medine.A

Medine.A
@Turkokur61
Biz hiçbir tarafları birbirine benzeyen, hiçbir müşterek düşünceleri ve görüşleri olmayan iki insanız...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bütün sözleri,bütün okundukları,bütün yazdıkları,bütün düşündükleri yalanmış!.. Fakat herkesin böyle olması icap etmez ya... Öyle insanlar olabilir ki, hayatta onların bir an bile bu vaziyette görmek mümkün değildir!.. Bunları söylerken birisini kastettiğini seziyor, fakat kim olduğunu kendine itiraf etmek istemiyordu.
İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.
Edebiyat
Kendi ruhunun pisliğini bu kadar yakından gören bir adam başkalarının temiz olacağına inanabilir mi ?
Edebiyat
Her şeyi yapan paradır çünkü.... İnsanları en aşağıya indiren ve en yukarı çıkaran... Para...
Sayfa 171·Kitabı okudu