Bir arkadaşımın şiddetle tavsiyesi üzerine okuduğum bir kitaptı.Kitaplara ve kadınlara dair.:))
Yazarın bir konferansından oluşuyor kitap.Roman değil ayrıca. ;))Faydalı ,gerçekçi bir eser olduğu kadar kadınlara acaba dedirtecek türden.Keyfini çıkarın..