Erkek, kadının güzelliğinin aynası olmadıkça kadının mükemmel bir güzelliğe sahip olduğu söylenemez. Erkekteki güzelliği kadın anlamlandırmadıkça, onun da bir güzelliğe sahip olduğu düşünülemez. Mecnun olmasaydı, Leyla'nın güzellik ve cazibesinin bir manası olur muydu?
İnsanların isteklerinin hiçbir zaman bitmeyeceğini ve zaten insanı, diğer canlılardan bütünüyle ayıran hatta insanı 'insan' yapan özelliğinin bu olduğunu hatırlayan büyük kahraman...
Oysa ben, Tanrılarıyla kandırıyordum insanları. Onlar paraya tapıyordu, bense para saçıyordum. Dediklerime itiraz edememeleri bundandı işte. Bir de onlar, ucuz menfaatleri için çalışıyordu bense sadece egom için..