‘Gurur hata yaptırır, Kin nefretle yaşatır, Hırs acıtır, Kıskançlık yıpratır, Yalan gereksizdir, ama gerektiğinde hayat kurtarır./
Kini uzaklaşmak, kıskançlığı yakınlaşmak, hırsı başarmak, egonu öğrenmek, yalanı da zarar vermemek için kullanmayı öğrendiğinde; mantığın mükemmelleşmiş demektir. Mantık, en olumsuz durumdan bile bir olumluluk hali yaratabilir. Mantık olmadan yaptığın bütün yolculukların sonu, ruhuna zulümdür. /
Unutma!!!
Mantık, bütün deliliklere ayar yapar.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Düşündüğümde her şey saçma geliyor; hissettiğimde her şey tuhaf geliyor; istek duyduğumda, isteyen, derinlerimdeki tuhaf bir şey.
Ve üzerimde hep yaşamaya mecbur kalmış olmanın bıkkınlığı.''
Bazen vazgeçersin herkesten ve her şeyden, uzaklara gitmek istersin, başka yerlere kaçmak, kimseyle konuşmak kimseyi görmek istemezsin. Kurduğun hayallerden,verdiğin sözlerden vazgeçersin ne başarmaya gücün kalır,nede oldurmaya, bir iki defa kendini kandırır yeniden denersin çok geçmeden anlarsın olmayacağını.
olduramayacağını.”keşke”dersin
“Keşke bende herkes gibi olabilsem otursam bir köşeye insanları izlesem hiçbir şey düşünmeden hiç düş kurmadan olur mu diye Ümit etmeden”. Yorulursun bir şeyleri beklemekten,”acaba değişir mi “
Diye sormaktan bir mucize olsun diye inanmaktan yorulursun kendini suçlamaya başlarsın,umut ettiğin için emek verdiğin için gerçekleşmemesine rağmen hayallerinin peşinden koştuğun için bütün düşlerden verdiğin bütün sözlerden biriktirdiğin bütün hayallerden tek tek vazgeçersin...