TuruncuHayaller

TuruncuHayaller
@TuruncuHayaller
Neşeli olmak bakış açına bağlı.. . . . Renkli dünyam.. . .
Oturup hüngür hüngür ağlamak isteyen bir ben miyim acaba 😔
Anket
Reklam
Bazen vazgeçersin herkesten ve her şeyden, uzaklara gitmek istersin, başka yerlere kaçmak, kimseyle konuşmak kimseyi görmek istemezsin. Kurduğun hayallerden,verdiğin sözlerden vazgeçersin ne başarmaya gücün kalır,nede oldurmaya, bir iki defa kendini kandırır yeniden denersin çok geçmeden anlarsın olmayacağını. olduramayacağını.”keşke”dersin “Keşke bende herkes gibi olabilsem otursam bir köşeye insanları izlesem hiçbir şey düşünmeden hiç düş kurmadan olur mu diye Ümit etmeden”. Yorulursun bir şeyleri beklemekten,”acaba değişir mi “ Diye sormaktan bir mucize olsun diye inanmaktan yorulursun kendini suçlamaya başlarsın,umut ettiğin için emek verdiğin için gerçekleşmemesine rağmen hayallerinin peşinden koştuğun için bütün düşlerden verdiğin bütün sözlerden biriktirdiğin bütün hayallerden tek tek vazgeçersin...
1000Kitap
Kısır bir döngü gibi sürekli bir sınava giriyorum sürekli.. resmen tüm hayatım ders çalışmak ve sınavlarla geçiyor 🤦‍♀️ bitsin artık KPSS...
Eğitim
' Her dıleke da çirokek heye! 🍂
İlişkiler
 Kafka, Milena’ya yazdığı mektuplardan birinde; “Bazen içinde bulunduğunuz durumu anlatmak için kelimeler aciz kalır. Bazı durumlarda sadece acı çekilir.” diyor. Bu böyledir. Kelimeler bazen bazı acıları anlatmaz. Bazen sadece susarsın ve acını yaşarsın. Cehennem, anlatamamaktır.
1000Kitap
Reklam