Ne olmuslugumun arasında kayboldum karadeligin icindeymiscesine.
Nasil devam edicek boyle hic bı fikrim yok gunden gune eriyip gidiyorum kendimi ariyorum bulamıyorum nerdeyim neyin arasındayım ben kimim?
"Neredeyse hiç ciddi değilim ve her zaman çok ciddiyim. Çok derin, çok sığ. Çok hassas , çok soğuk kalpli. Ben bir paradokslar koleksiyonu gibiyim."
Ferdinand de Saussure