Kübra

Kazaya imanım tamdı, müşriktim kadere karşı
Reklam
Terk edilmiştim. Bu kesindi. Şimdi geriye gözleri ketılın ışığı gibi yanıp sönen kediler kalmıştı. Bir farkla ki kediler su kaynatmazdı Ve kediler insanı yarı yolda bırakmazdı.
Bıkmıştım artık bu kahraman kadınlardan Hepsinin kahraman olması şart mıydı yani. Biri olsun şiirinin kadını olamaz mıydı?