…. Ve dövüşebilirim,doğru bulduğum haklı bulduğum,güzel bulduğum her şey için , herkes için .
Yaşım başım buna engel değil ,ama gel gör ki çoktan unuttum şaşıp kalmayı şaşkınlık , alabildiğine yuvarlak açık ve alabildiğine genç gözleriyle bırakıp gitti beni .
Yazık .