Çünkü doğru bir sekilde anlaşıldığı zaman kötülük evrendeki sınırsız güç ya da ilke değil, insan deneyiminin bir geçiş aşamasıdır, dolayısıyla öğrenmeye istekli herkes için bir öğretmen işlevi görebilir.
Kötülüğü yadsımak ya da hesaba katmamak yeterli değildir, önemli olan onu anlamaktır. Kötülüğü yok etmek için yalnizca Tanrı'ya dua etmek yetmez, neden orada oldugunu ve size ne tür dersler verdiğini de anlamanız gerekir.