İsmail

İsmail
@Tutunaamaayan
muhafız
Yüksek Lisans
Bursa
Bursa
55 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
“Senden ayrı düşmek," dedim. "Savaşların en büyüğüymüş. Keşke şimdi yanımda olsaydın da ne bu savaştan, ne de ölümden korksaydım.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Türkler," dedi sesi titrerken, "bu topraklardan gittiklerinden beri sahipsiziz. Şimdi sahip olduğumuz tek şey Allahımız. Umarım yüce rabbim bizi korur.”
“…Bir an ölümü düşündüm. Kim bilir, şimdi ne kadar da güzeldir ölüm. Kahverengi toprakta huzur içinde uyumak, başının üzerinde hafifçe esen yelin kuru otlar arasında çıkardığı hışırtıyı dinleyip hoş bir seda bulmak... Ve her şeyden önemlisi içinde bulunduğun anı unutmak, hayatı ve bu hayatta yaşayan günahkar insanları bağışlamak ...”
Bu kitap hayal ürünü bir roman değildir. Tamamen gerçeklere dayanmaktadır.

İsmail

, bir kitap okudu
Puan vermedi·392 syf.·
18 günde okudu
·
2025 3. kitabı
Zülfü Livaneli
8.3/10 · 43,7bin okunma