"Kelimeler sadece bir eşyayı, durumu ya da duyguyu tarif etmek için kullanılmazlar..." dedi. 'Her birinin aslında kendilerine özgü kişilikleri vardır. İfade ettikleri anlamların çok ötesinde şeyler çağrıştırabilirler ve bambaşka atmosferler yaratabilirler.'
İnsana bazı kelimeleri unutturarak onun tüm hayatını etkileyebilirsiniz biliyor musunuz? Örneğin birine "başarısızlık" kelimesini unutturup bu hissin karşılığında "güçlenmek" kelimesini kullanmayı öğretirseniz, o kişi hayatı boyunca bir daha başarısız olmaz, her kaybedişin bir "gelişim" olduğunu bilir. Bir sınavdan geçemediğin de bunu ailesine "Başarısız oldum" yerine "Biraz daha güçlendim" diyerek aktarır.
Bir süredir hep gitme fikri var kafamda. Öyle alıp başını kaybolmak değil, yakalanmak, bulunmak, kavuşmak hevesiyle gitmek... Büyümek, öğrenmek, anlamak için gitmek... Dönmeyi düşünmeden ama dönebilme ihtimalinin huzuruna da tutunarak gitmek...