Bu 1K'da çalışan tek ben miyim arkadaş? Herkes uyku molası verip alıntı paylaşmaya devam ediyor. Ben ise kitap niyetine, 5 dakika fırsat bulursam girip alıntı okuyabiliyorum.
Böyle giderse en sonunda ileti olarak istifa dilekçemi burada paylaşacağım galiba. 😄