Ayşe

Ayşe
@U_ayse
“Madem insan doğdum, olabileceğim en iyi insan olmalıyım.” DoğanCüceloğlu

Ayşe

, bir kitap okudu
10/10
·184 syf.·
2022 50. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.8/10 · 275,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı hem aptallık, hem inanç devriydi hem de kuşku, aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu ...
Sayfa 23·Kitabı okudu
"Tam kıyısındayım artık uçurumun. "
”Ya gerçekten de yaşamam gerektiği gibi yaşamadıysam, bilinçli seçtiğim yaşamım yanlışsa?..”