Bir otel açılışından başlayıp birbirinden farklı bir çok insanin hayatına ve Turkiye gundemine girmiş bir cok olaya yer veriyor.Yazarin siyasi görüşü on plana çıkmış. Okurken bazen sıkıldım fazla uzatılmış gibi geldi ana genel olarak okunabilir bir kitaptı.