Şey… bence kaygı; kusur arayan bir arkadaştır yani kaygı abartılı ve gerçekleşmesi mümkün olmayan muhtemel olaylarla ilgili uyarılardan oluşur aslında yeni bir haber değil kafamızı yiyip bitiren bir dırdırdır.
Sence hiçbir meşe ağacı kavak olmak ister mi?? “E istemez tabi” diyor hayretle; E iyi de biz istiyoruz işte çam ağacıyız kavak olmak istiyoruz; kiraz ağacıyız armut olmak istiyoruz biz böyleyiz halbuki kendimiz neysek o olmalıyız biz istemesek bu seferde aşılıyorlar bizi bizden yine başka bir şey yapıyorlar anlamıyor musun?…