Neşeliyken kalbinizin derinliklerine bakın;sizi şuan neşelendiren şeyin eskiden kederlere boğduğunu göreceksiniz.Kederliyken de bakın yüreğinize,eskiden sizi mutlu edenler için ağladığınızi göreceksiniz.
Bazılarıniz "Neşe,kederden daha büyüktür" derken, diğerleri "Hayır keder neşeden daha büyüktür" diyor. bense,bu ikisinin birbirinden ayrilamayacagini söylüyorum.