İsmail Hatipoğlu

İsmail Hatipoğlu
Öğrenci
Üniversite
Şanlıurfa
Şanlıurfa
37 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Neşeliyken kalbinizin derinliklerine bakın;sizi şuan neşelendiren şeyin eskiden kederlere boğduğunu göreceksiniz.Kederliyken de bakın yüreğinize,eskiden sizi mutlu edenler için ağladığınızi göreceksiniz. Bazılarıniz "Neşe,kederden daha büyüktür" derken, diğerleri "Hayır keder neşeden daha büyüktür" diyor. bense,bu ikisinin birbirinden ayrilamayacagini söylüyorum.
Reklam
Ayrılık vakti gelene kadar bilmez sevgi kendi derinliğini.
"Hiçbir şey beklemiyorum.Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum..."
Doğa size danışmaz, beğenmediğiniz bu düşünceler onun umrunda olmaz.Doğayi bütün sonuçları ile kabul etmelisiniz.Herşeyiyle...
Belki de normal bir insan ahmak olmalıdır,nereden biliyorsunuz,belki de doğru olan budur ?
Reklam