Ulaş kurne

Ulaş kurne
@Ulaskurne
Önemi yok: olmuştan yana mutluyum, olandan hoşnutum, olacak başımla beraber. Maurice Blanchot #155861236 #151425510 #155224635
Kimleri, “Sev beni!” Diye bağırır, ötekiler, “Sevme beni!” diye. Ama en kötü ve en mutsuzu olan bir bölümü de, “Sevme beni, yine de bana sadık kal!”
Sayfa 47
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İnsanın egemen olmaktan ya da hizmet görmekten vazgeçmeyeceğini biliyorum.
Sayfa 35
Edebiyat
“İnsan böyledir, aziz bayım, iki yüzü vardır onun: Kendini sevmeden sevemez.”
Sayfa 29
Edebiyat
Biliyor musunuz niçin ölülere karşı hep daha dürüst ve daha cömertizdir? Nedeni basittir! Onlara karşı bir yükümlülüğümüz yoktur.
Sayfa 28
Edebiyat
“Dostlarımızın bizi yüceltmesinden Tanrı korusun bizi, aziz bayım.”
Sayfa 27
Edebiyat