"Kendini bilme " kimine göre uzun süren bir yolculuktur. Her yolculukta olduğu gibi "kendini bilme" yolculuğunda da temel ilke aynıdır:"Önce refik sonra tarik" Yani kendini bilme yoluna girecek insan kendine önce bir yol arkadaşı bulmalı ondan sonra yola çıkmalıdır. Bakın bir etrafınıza, sizin yol arkadaşınız kim?
Güzel insanlar hep duruş sahibi insanlardır. Duruş sahibi olmak zor olduğundan bile vazgeçmemiş, tehlikeli olduğunda bile korkmamış, her şeye rağmen duruşundan vazgeçmemiş insanlardır. Güzel insan olmak duruş sahibi olmaktır.