Ey kibir, cenk meydanına hoş geldin. Ama yenilmem sana. Ben garip, fakir , aciz Hamid... Yanarım, kül olurum ama sana kul olmam... Haydi şimdi neyin varsa görelim. Zira ben Allah'a sığınırım, benden Allah'a sığınırım, senden Allah'a sığınırım.
Söylemesen de kabul etmesen de ne çok seviyorsun beni ne çok hoşuna gidiyorum.
Sen söylemesen de ben biliyorum...
Üstadımın adı Nefs ve ben onun en kudretli askeriyim, ben insanın kibriyim...