Tersliklere, başarısızlığa kendilerini utandırmaya ya da bir kaç kez yatağı ıslatmaya aldırmayan insan iyidir. Gülüp geçip kendi inandıklarını yapabilen insanlar. Çünkü bunun doğru olduğunu bilirler. Bunun kendilerinden, kendi duygularından, gururlarından ve egolarından daha önemli olduğunu bilirler. Hayattaki her şeye değil, ama kendileri için önemi olmayan her şeye "boş ver" diyebilirler.