Bana verdiği öğüt mutlu olmam gerektiğiydi .... " Benim birdaha asla , yakalanınca yok olmak üzere patlayan baloncukları ve sonra da daha canlı renklerdeki diğerlerini kovalayan mütebessim avcılardan olamayacağımı hiç aklına getirmemişti; umudumun da bir baloncuk olduğu ortaya çıkmıştı ama o kadar güzel ve bezeliydi ki ondan sonra hiçbirinin ilgimi çekmeyeceğini görmüştüm ayrıca kovalamaktan bitkin düşmüştüm, yorgunluktan ölecektim neredeyse..."
Mutluluk,derdim ben de Fabienne'e insanın her gününü dört gözle yarını , gelecek ayı ,gelecek yılı beklemeden ve her gününü dün olmasına engel olmaya çalışarak durdurmaya uğraşmadan geçirmesidir.
Bu türden bir mutluluğu hiç yaşadın mı diye sorardı Fabienne'in hayaleti
Evet derdim ben de...