Hep senin yaninda olmak isterdim, biliyor musun?
Neden?
Çünkü dünyanin en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve günışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum.
Ne var, Zeze?
Hiç, Godoia... Neden kimse beni sevmiyor?
Çok budalasın.
Bugün üç kez dayak yedim, Godoia.
Haketmemiş miydin üçünü de?
Onu demek istemedim. Kimse beni sevmedigi için, dövmek istediklerinde herhangi bir şeyi bahane ediyorlar.