MaTruşKa

Bir yol hikâyesi yazmaya karar verdiğinizde de sonuna muhakkak yol yazar.
Reklam
Çok ağlayınca, yeterince ağlayınca insanın gözleri yarı kör olur.
"Sizi kıranı kıracaksınız hanımlar. Yaralayanı yaralayacaksınız. "Çünkü yaralar bir kere açılınca, yarasız olmak diye birşey yok."
Hiç mi bilemedik ..
Hayatı ciddiye alıyorsunuz, ama nasıl ciddiye almanız gerektiğini de bilmiyorsunuz.
"Başka kadınların çaresizliklerine öfkelenen kadınlar muhakkak kendi çaresizliklerine öfkeleniyordur.
Reklam