Umay EFEOĞLU

Umay EFEOĞLU
@Umayefeoglu
Lütfen mesaj atmayınız, anlayışınız için teşekkür ederim
İşletmeci-Yönetici
Lisans
20 Kasım
391 okur puanı
Mayıs 2019 tarihinde katıldı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"... Anladım ki sanat, hayatın bir süsüdür, yaşamaya bağlanmaktır."
Sayfa 26·Kitabı okudu
Umay EFEOĞLU
Yaşamak da bir sanattır.
"Hayattan korkuyordum, ondan kaçıyordum ve herşeye rağmen, yine de ondan birşeyler ümit ediyordum."
Sayfa 23 - Revzen yayıncılık·Kitabı okudu
1000Kitap
Umay EFEOĞLU
Çünkü biz insanoğlu, ümit etmeden yaşayamayız.
Kitap daha çok okunsun diye amme hizmeti
10/10
·628 syf.·
2020 50. kitabı
İlk defa Alev Alatlı okudum. Sanırım en çok alıntı yaptığım kitaptı bu. Hacimli bir roman olsa da sayfaları şimdi ne öğreneceğim diyerek çevirdiğimi söyleyebilirim :) Cemil Meriç kitapları gibi verilen bilgilerle sürekli araştırmaya, yeni bilgiler öğrenmeye yönelten bir kitap. Hatta Meriç roman yazsa böyle yazardı herhalde diye düşünmüştüm okurken. Kitap ne anlatıyor derseniz ne anlatmıyor ki şeklinde bir cevap verebilirim. Karakterimiz Günay Rodoplu bir yazar. Günay Hanım entelektüel bir aydın. Alev Alatlı bilgi birikimini Günay karakteri üzerinden çok güzel yansıtmış. Dini konulardan tutun da felsefeye, Osmanlıdan Cumhuriyet tarihine, Doğu medeniyetinden Batı medeniyetine, sosyalizmden kapitalizme kadar hemen her konuda çok nitelikli bilgiler vermiş. Bu kitap 1992'de basılmaya başlanan "Or’da Kimse Var Mı?" serisinin ilk kitabı ve oldukça tatmin ediciydi benim açımdan. Kesinlikle devamını okumak istiyorum. Alev Hanım’ın kalemi çok kuvvetli. Sadece olay örgüsü verip heyecanlı bir kitap da yazabilecek niteliğe sahip ama sabırla okunursa çok şey öğreten aynı zamanda bolca 80 sonrası Türk siyaseti içeren güzel bir kurguya sahip iyi bir roman ortaya çıkarmış. Yani kitap kuru bilgi içermiyor. Karakterin ağzından kitap boyu roman havası arasında konferans dinlemiş gibi oluyorsunuz. Hemen her konuda yeni bir şeyler öğrenmeden ayrılmayacağınız bir kitap olduğunu söyleyebilirim ve herkese tavsiye ediyorum. Açıkçası neden bu kadar az okunduğunu da anlamış değilim. Sayfalarınızda "kitabı okumayı düşünüyor" şeklinde bir gönderi görürsem mutlu olacağım :D Kitabın en güzel alıntısı da bence bu olsa gerek #80004798 İyi okumalar herkese.
1000Kitap
Viva La Muerte! - Yaşasın Ölüm!Alev Alatlı · Everest Yayınları · 2013412 okunma
Umay EFEOĞLU
Okuyacaklarıma ekliyorum📚📖 teşekkür ediyorum☺️