📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Niçin okunmalı? Sorusuna şöyle cevap verebilirim.
- yazar ve kitaplar hakkında bilgi vermesi
-gittiği ülkeleri anlatması
-türkiye gündeminden üstü kapalı bahsetmesi
-beşiktaş semtini ve insanlarını anlatması
-çocukluk ve gençlik yıllarında yaşadıkları..
Beni etkileyen arada sıkışmış cümleleri oldu. Yazarla tanışmak istemem çünkü görüşlerimiz farklı. Ama kitabı okunabilir..