Yüreğinde yara açana yüreğini kapatmadan iyileşemezsin.
Kapatmak iyidir.
Işık içini acıtan şeyler gösterdiğinde ışıkları kapatmak, geçmiş ruhunu yorduğunda eski defterleri kapatmak, kulağına dünyanın uğultusu dolduğunda odanın kapısını kapatmak, kısırdöngüler içinde kaldığında sonu bir yere varmayan mevzuları kapatmak,sen nefes oldukça nefesini kesen insanlara yüreğini kapatmak iyidir.
Bazen kapatmak tek seçenektir.
Kapatmak iyileştirir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hamlet'te Shakespeare:
"Hemen yapmalıyız ne yapmak istiyorsak.
Çünkü isteklerimiz değişebilir; düşer,duraklar eller,diller, rastlantılar önünde.
Araya zaman girdi mi,can attığımız şey bir ah çekmeye sıkıntılı bir iç boşaltmaya döner."
Caner Yaman Değişiyorum
Geçer
Acıtan bir yalnızlık, kendini içinde mutlu olduğunu sandığın o anlamaz kalabalıklardan daha iyidir, iyileştiricidir.
Çünkü yalnızlık hem hikâyelerin bittiği hem de yenilerinin başladığı ilk yerdir.
"Sizin için daha hayırlı olduğu halde bir şeyi sevmemeniz mümkündür.Sizin için daha kötü olduğu halde bir şeyi sevmeniz de mümkündür. Allah bilir,siz bilemezsiniz."(Bakara :216)
Gerçek Mucize Kendine İnanmaktır