Belki de, kendimi akıllı biti saymamın tek nedeni, yaşamım boyunca ne bir şeye başlayabilmem ne de bitirebilmemdi. Bırakın, ben de hepimiz gibi geveze, zararsız, can sıkıcı zevzeğin teki olayım. Ancak her akıllı adamın doğrudan tek amacı gevezelik etmek, yani kasıtlı olarak havanda su dövmekse elden ne gelir ki...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim şakalarım beyler, hiç kuşkusuz, yakışıksız, abuk sabuk, tutarsız ve özgüvensiz. Ancak bu kendime saygı duymayışımdan kaynaklanır. Bilinçli bir insan hiç kendine saygı duyar mı?
Doğa yasalarına göre suçsuz yere hep ben suçlu olurum. Suçlu olmamın ilk nedeni çevremdeki herkesten daha akıllı olmamdır. ( kendimi her zaman çevremdeki insanlardan daha akıllı görmüşümdür ve bazen, inanır mısınız, bundan utanmışımdır. En azından, yaşamım boyunca asla insanların gözlerinin içine bakamadım, hep başka taraflara baktım.)