Milyonlarca insan boğucu bir yoksulluğun içinde doğuyor, yaşıyor ve ölüyor. Böyle mi olmalı? Milyonlarca doğuştan akıllı insan aptal sürüler halinde kalıyorlar. Genç kardeşlerimizin milyonlarcası manen kaba, zalim, iflah olmaz derecede şehvetperest. Bu da mı böyle olmalı? Bütün bu iğrenç ' böyle mi olmalı'larımızdan utanmıyor musunuz? Toplumun utanç verici aptallığı ve kayıtsızlığı da mı ' böyle olmalı?'
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Katı yürekli mıknatıs, kendine çekiyorsun beni!
Ama çektiğin demir değil, çünkü çeliktendir yüreğim.
Sen çekim gücünü bırakırsan,
Benim de kalmaz peşinden gelme gücüm.
Hermia'nın gözlerine taparken o nasıl yanılıyorsa,
Onun her özelliğine hayran olan ben de öyle yanılıyorum.
Aşk, basit ve değersiz şeyleri bile
Biçimlendirip onu değerli yapabilir.
Aşk gözleriyle değil, hayaliyle görür.