Herkes'in dilinde bu dünyanın çivisi çıkmış serzenişi var, evet doğrudur, dünya durmuyor ister istemez değişecek ama iyiye ama kötüye, her şey akıp giderken sen ne yaptın...
Samuel Beckett'in çok sevdiğim bir sözü vardır;
İnsanlar acı içindeyken ben uyuyor muydum? Uyandığımda ya da uyandığımı sandığımda olanlar hakkında ne söyleyebileceğim...