Tuğba karataş

Tuğba karataş
@UmuTuba
Orhan Pamuk’tan okuduğum ilk kitap,yanlış tercih sanırım. (Veya farklı dünyaların insanıyız)Kitabın ilk başında “ sonuna kadar gittim.” ifadesi bi soğuttu. Daha duygu ağırlıklı anlatılabilirdi. Bir aşkın ızdırabı bu kadar mi uzun uzun anlatılır. En son Füsun’un tuttuğu kapı kolunu mu öpüyordu çorabını mı kokluyordu orada bıraktım.