Umut Özboyacı

Umut Özboyacı
@Umut190334
Beşiktaş Boğa Mayıs 2 Felsefe/Sosyoloji Mezun Öğretmen
Öğretmen
Lisasn Mezunu
İstanbul
2 Mayıs 1993
6 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı

Umut Özboyacı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·94 syf.·
Beğendi
·
2020 49. kitabı
Sabahattin Ali
8.1/10 · 27,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yavaş yavaş bitmiyor şiir kitabım bu 161. şiirim oldu😊 Bazen Bazen nerede olduğumu unutuyorum Nereye gideceğimi unutuyorum Neye bakacağımı unutuyorum Hatta öyle zamanlarım oluyor ki Yemek dahi yemeyi beceremiyorum Sanki kollarım kopmuş gibi hissediyorum Gideceğim yere gidemiyorum Ayaklarımı tutulmuş gibi hissediyorum Hatta düşünecek o kadar çok şeyim varken Hepsini unutuyorum, hatırlamıyorum Ve Biliyorum insanlar bana deli gözüyle bakıyorlar Beni şaşkınlık ile izliyorlar Belki de garip bir eda ile gülüyorlar bana Kimi acıyarak ,kimi de üzülerek Ama ben olsun diyorum Bütün bu olanlara değer diyorum Gönlümdeki bu mayhoşluğa değer diyorum Niye mi ? Sen varsın orda ,onun bana verdiği mutluluk yetiyor çünkü ..
Kitabımıza bir şiir daha ekledik .. Nasıl Nasıl bir sessizliktir bu Bu kadar kalabalığın arasında Onca insana rağmen Tek kalmak, yalnız kalmak Nasıl bir sessizliktir bu Nasıl bir çaresizliktir bu Herşey bu kadar güzelken İnsanlar bu kadar çok gülümseye biliyorken Bu kadar mutlu olabiliyorken Duvarların üstüme üstüme gelmesi Herşeyden kaçar olmam Nasıl bir çaresizliktir bu Ve Nasıl bir çıkmaz sokaktır bu Nereye dönsem Nereye kaçsam Nereye yönelsem Tek birşey de sabit kalmam Ve O şeyin bana yakın olmasına rağmen Sadece ona karşı seyirci kalmam Nasıl bir çıkmaz sokaktır bu nasıl ...
Söyle Niye Bu Sessizce Kaçıp Gitmelerin
Bitimine ramak kalmış kitabımdan küçük bir şiir alıntısı😊 Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin Anlam veremediğim sırt dönüşlerin Herşey yolunda iken Bir anda yolundan çıkmaların Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin Yüreğime sığmadığın için mi Yoksa sığmaktan korktuğun için mi Ondan mı güzel giden herşeyi Alt üst etmen Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin Gözlerimin hep seni pencere kenarlarında beklemsini istemenden mi Yoksa zaten gelmeyeceksin de Kahrından ölmemi beklediğinden mi Söyle niye bu sessizce kaçıp gitmelerin...