📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güle güle ay gızıl güneş.
Ne göçehti görmeh batanda seni.
Menim kimin gedri bilinmez birine benziyirsen.
Umutsuz, temaşenle sen.
Birazdan batacahsan ve axşam olacak.
Menim son axşamım bu şeherde.
Gene ne anam olacak baş ucumda ağlayan,
Ne de bir yar meni goynunda avudan, üreyimi yatıştıran.
Bir de bir bilet almışam terminalin birinden.
Sihtir ol get deyir mene bu sabahın köründe...
Gedecem; elimde eyreti bir bavol,
dar küçeler içinden, bir heyalet kimin men.
Gedecem; dalımdan ne bir cüt gözyaşı, ne de bir el sallayan...
Yaptıxlarım olacak belki de meni uğurlayan.
Bir de işçi tulumum galacak yağlıcana bu kocaman şeherde...
Alacağın olsun seni Istanbul seni.
Ne çıranı gördüm ışığında oturam.
Ne de aşın isticak aj garnımı doyuram..
De mene men kör olum, sene men neylemişem?
Seni senden xebersiz özüme yar elemişem.
Bu geçen illerde men gaddara naz elemişem.
Emeyimle özümü sene nöker elemişem...