Bahar

Bahar
@Umutcicegi
~ Her zaman umut vardır. Hiç umut kalmadığında bile.~ ☆Umutlu kal sevgili okur:) İnstagram hesabım; instagram.com/baharizm._
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2025 27. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2025 19:23
Bazen bir kitabı bitirdikten sonra kelimelerim susuyor cümlelerim duruyor anlatmaya mecalim kalmıyor sanki... Bu hislerim ancak bir kitap beni etkilerse oluyor. Aslında bu kitap için fazla kelime kullanıp kitabın aklımdaki büyüsünü bozmak istemiyorum ama kısaca da olsa düşüncelerimi paylaşmak isterim. Kitabı böyle seveceğimi bilemezdim. Cümleler o kadar güzel ki bütün sayfayı çizmek istedim. Kitabın akıcılığına zaten bişey demek istemiyorum. Genel olarak çok sevdim o duygular o hisler bana öyle geçti ki... kelimelerim tükendi sanki öyleyse bu kadarı kafi. Zaten ben susayım alıntılar konuşsun diyorum. Kesinlikle tavsiyemdir. Mutlaka okuyun. Kitapla kalın!
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Venedik Yayınları · 2019266,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O anda bakışları, önünde ki yazı masasının üstünde duran mavi vazoya takıldı. Vazo boştu, uzun yıllardan sonra bir yaş gününde ilk defa boştu. Ürktü; sanki birdenbire görünmez bir kapı vurularak içeriye doğru açılmıştı ve başka bir dünyadan gelen soğuk bir esinti sessiz odasına sızıyordu. R.,bir ölümü ve ölümsüz bir aşkı hissetti: ruhunda sanki bir şey ortadan yarılıp açıldı ve uzaktan gelen bir müziğin tınısı gibi, meçhul, bedensiz ve tutku dolu kadını düşündü.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Sevgilim, dinle, senden rica ediyorum... bu, benim senden ilk ve son ricam... benim hatırım için yap bunu, her yaş gününde, çünkü yaş günü, insanın kendini düşündüğü bir gündür, o güllerden al ve vazoya koy. Yap bunu, sevgilim, başkalarının yılda bir defa ölmüş sevdiklerinin arkasından bir ayin yaptırmaları gibi sen de bunu yap. Ama ben artık tanrıya inanmıyorum ve ayin de istemiyorum, ben sadece sana inanıyorum, Sadece seni seviyorum ve sadece sende biraz daha yaşamaya devam etmek istiyorum... ah, sadece yılda bir gün, tamamen, evet tamamen sessiz, senin yanında nasıl yaşadıysam aynen öyle... Senden rica ediyorum, yap bunu Sevgilim... bu benim senden ilk ve son ricam... sana teşekkür ederim... seni seviyorum, seni seviyorum... elveda...
Sayfa 79·Kitabı okudu
Bekledim, bütün kaderim boyunca bana kapanan hayatının önünde beklediğim gibi.
Sayfa 40·Kitabı okudu
Geri dönülür, ama o zaman çoktan unutulmuştur.
Sayfa 73·Kitabı okudu