Bahar

Bahar
@Umutcicegi
~ Her zaman umut vardır. Hiç umut kalmadığında bile.~ ☆Umutlu kal sevgili okur:) İnstagram hesabım; instagram.com/baharizm._
Eğer bir yazarla kahve içme şansın olsaydı, kim olurdu?”
1000Kitap
Bahar
Peyami Safa 🌿
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Geceye söz yaz
Gece inmiş şehre... Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi.. Şimdi ne yazsam da geçse, kalbimin küsü?
Alıntı
Bahar
Niran ünsal'ın şarkı sözünü bırakayım; En karanlık gece bile sabahtır sonunda. 🌿
4/10
·616 syf.··
2026 9. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2026 18:38
Kitapta geçen “kıkırdadım” kelimesi beni acayip uyuz etti “Kıkırdadım” yerine her zaman “gülümsedim” tercihimdir ama neyse… Her kitapta olur böyle şeyler, sonuçta hiçbir şey güllük gülistanlık değil. Akyazı’da sırlar, hiçbir zaman sır olarak kalmaz. Mira Altınok; asi, kural tanımaz bir kızdır. Akyazı’ya döndüğünde geçmişini, tıpkı bir zamanlar terk ettiği kasaba gibi arkasında bıraktığına inanmaktadır. Lina Altınok ise ikiz kız kardeşinin aksine ailesinin pırlanta çocuğudur. Kusursuzca piyano çalar, derslerinde her zaman başarılıdır, kendi gibi popüler bir erkek arkadaşı vardır. Ta ki o ışıltılı balo gecesinde korku dolu kâbusları başlayana kadar… Konusundan bu kadar bahsetmem yeterli. Can’ın Lina’yı gerçekten sevdiğini düşünmüyorum. Bana kalırsa onu, sadece popüler ve güzel olduğu için seviyordu. Kitaba ilk başladığımda yalan yok, sıkıldım. Ama bir yandan da merak ettiğim için deli gibi bitirmek istedim. Son 100 sayfa ise gerçekten her şeye bedeldi. Yazar için rahatlıkla ters köşe uzmanı diyebilirim. Ölüler Konuşamaz kitabında da bunu yapmıştı ama bu kitapta gelen ters köşe, hiç beklemediğim bir karakterden geldi. Kitap geçmiş–günümüz şeklinde ilerliyor ve yazar her karakteri, onların ağzından anlatarak tanımamızı sağlıyor. Açıkçası Ölüler Konuşamaz’dan daha çok sevdim. Spoiler olur mu bilmem ama şunu söyleyebilirim: Yazar bu kez okurlarına acımış gibi… Korktuğumuz şeyi başımıza getirmedi ve hikâyeyi mutlu sonla bitirdi. Genel anlamda sevdim. Kafa dağıtmalık, heyecanlı ve gerilimli bir okuma oldu. Tavsiye ederim. Hoşça kalın, kitapla kalın.
Kayıp YansımaDilara Keskin · İndigo Kitap · 2025259 okunma
Miss llyod isimli okura yanıt verildi
Bahar
Tek kitap
Papatyaların koparıldıktan sonra koktuklarını biliyor muydun? Garip şey... Bir ölüm, bu kadar güzel kokabilir mi?
Alıntı
Bahar
Pandemi zamanı okuduğum bu kitap... Bende hep yeri ayrı kalacak çok güzel bir kitap.
2/10
·276 syf.··
2024 25. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Mart 2024 00:56
#tutkuaşkvebirögretmen @yilmaz_aribas_itu Selam Nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Okumalarınız nasıl gidiyor? Son zamanlarda güzel eserler okuduğum gibi beni tatmin etmeyen eserlere denk geldim. Bazı kitaplar vardır sebebsizce ön yargılı başlarsın ama kitap seni şaşırtır kendine kızarsın neden bu kadar ön yargılı oldum diye.. Kitap gerçekten hakkını vermiştir konusu, kurgusu ile... Ama bazı kitaplar var ki ; ismine, kapağına aldanırsın. Senin için hüsran olur, giden vaktine üzülürsün. Bu kitapta tepki verdiğim bir çok nokta oldu. Tasvip etmeyeceğim onaylamayacağım türden.. Yetişkin içerikli bir çok eser okudum ki onlar konusu gereği o tarzlarda idi ve rahatsız edici boyutlarda değildi. Bu kitapta özellikle bayanları anlatırken tarif ediliş şekilleri beni rahatsız etti. Neden erkekler her gördüğü bayan için kafalarında sürekli fantezi objesi gibi canlanıyor... Kitabın konusunda ki baş Karakterimiz muallim bey Kemal öğretmen.. Ataması yapılıyor ve görev yerine gidiyor. Yolda gördüğü kıza sevdalanır imkansız sevda çok fazla detaylı bilgiler mevcuttu biraz daha yüzeysel anlatılabilirmiş. Yolda gördüğü birini anlatırken bütün ayrıntıları ile özetlemiş Kemal öğretmenin özellikle öğrencileri, bayanları tarif etme şekilleri beni rahatsız etti.. Yani sen bir öğretmensin o şekilde anlatmaman gerekir.. Okurken şunu düşünmeden edemedim.. Biz evlatlarımızı kimlere emanet ediyoruz.. İşini gerçekten aşkla yapan Öğretmenlerimize sonsuz saygı duyuyorum Kitabı elime aldığımda tarihin tozlu raflarından çıkmış bir aşk hikayesi okuyacağımı düşündüm ama çok fazla betimlemeler ve detaylardan dolayı çok fazla duygulara giremedim.. Esma Nur #idealist_okurr #kayseridebirokur
1000Kitap
Tutku Aşk ve Bir ÖğretmenYılmaz Arıbaş · Sokak Kitapları Yayınları · 202154 okunma
Bahar
Yorumunuza kesinlikle katılıyorum, bende kitabı tam şu an bitirdim, gerçekten benim için de hayal kırıklığı oldu. Kitapta çok fazla yazım hatası vardı, yani şöyle örnek vermem gerekirse diyaloglarda tırnak işareti veya konuşma çizgisi yer yer yoktu. Ve buda beni fazlasıyla rahatsız etti. Hiç bir şekilde beni etkilemedi yorumunuza sağlık. 🤍🌹