umutOguz

umutOguz
@Umutoguz
Thierry için demokratik cumhuriyetlerin sonu ahlaki bir alçalıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Voltaire, "Katıksız demokrasi, ayak takımının despotizmidir (zorbalığıdır)"
Kıtaları ipek bir kumaş gibi keser biçerdik. Kelleler damlardı kılıcımızdan. Bir biz vardık cihanda, bir de küffar
Her dudakta aynı rezil şikayet: Yaşanmaz bu memlekette! Neden? Efendilerimizi rahatsız eden bu toz bulutu, bu lağım kokusu, bu insan ve makine uğultusu mu? Hayır, onlar Türkiye’nin insanından şikayetçi. İnsanından, yani kendinden. Aynaya tahammülleri yok. Vatanlarını yaşanmaz bunlar, vatanlarını ‘’yaşanmaz”laştırır Türk aydını, Kitab-ı Mukaddes’in serseri yahudisi Kaçanlar ne Türk, ne aydın. Bı firar bir kabil kompleksi.
Dört beş asır evvel yaşamak.. Ah, bu toprakların üzerinde benim ecdadım zaferin şimşekli kasırgası gibi akıncılık ederken ne kadar mesut, mağrurdular… Kahramanlık, şeceaat ve mutlak bir cesaret içinde geçen gençlikleri onlara ihtiyarlıkları için ne tesellisiz hatıralar, ne baştan çıkarıcı iftiharlar bırakıyordu! Halbuki biz, silahsız, kansız, amaçsı olduğu kadar yorucu, harap edici olan medeniyet mücadelesinin biçare savaşçıları ne kadar da sefiliz