Umut saygılı

Umut saygılı
@Umutus5856
Dedim ya oturuyorum öylece.İyi ki etrafımda kalbimi tanıyanlar yok.
Eğer kitaplar yaşantılardan ibaret ise: Buyurun okuyun kitapları.. Bakalım yaşamayı öğrenebilecek misiniz? Anlayabilecek misiniz?
Alıntı
Reklam
Ben herzaman çok sevmenin yeteceğini düşünürdüm. Size çok sevmenin yetmediği yerden yazıyorum. Ve öğrendim ki; Güzel sevmek hiçbir şeye yetmiyormuş Bunu bana güzel sevdiğim biri öğretti...
Edebiyat
İnsan yorulunca duruyor... Durunca düşünüyor.. Düşününce koşuyor. Koşunca yoruluyor.. Yorulunca insanlaşıyor. İnsanlaşınca işler karışıyor.. Yalnız kalıyor.
Alıntı
Reklam