Nisa

Nisa
@Uncuoretriste
"Ağlayacağına öleyim ben. Ağlama, gözüm."
Reklam
Birini şafak sökerken sevmeye başlarsan, sabah olunca ağlamaya, gece çökünce beklemeye başlarsın.
İnsan en çok da kendi kendisini kırıp, parçalara ayırıp, kendi kendisine kör gibi davranıp, kendi kendisinin kıyameti olunca ona verilen en büyük cezasının kendisi olduğunu anlıyordu. Bazen insan o kadar kuruturdu ki kendini, bir daha hiçbir bahar yeniden yeşertemezdi; insan kendi kendisinin güzüydü.

Nisa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·720 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2025 16:36
·
2025 19. kitabı
Binnur Şafak Nigiz
8.3/10 · 1.582 okunma
"Her şeye rağmen hâlâ seviyor musun onu?" "Karnımdaki çocuk senin dese, eline bile dokunmadığım hâlde inanacak kadar seviyorum onu." Alnını elinin üst kısmına bastırınca yüzü gözlerimin önünden kayboldu. "Kırk farklı dağda, kırk farklı parçamı, kırk ateşte yaksalardı keşke."
Reklam