Şimdi de Ulysses’i okumakla meşgulüm.Ne kadar keyifli bir kitap.Cenazeyi anlatırken ,ne kadar alayla anlatıyor.”Ceset kokuşmuş etten başka ne?Ya peynir?Peynir de sütün cesedi.”Joyce, ceset derken ,peynir demek ne güzel bir geçiş.
Bilgilendirici bir kitap olmuş,dünya edebiyatı ,sinema ve yazarlar konusunda kültürünüze katkıda bulunacaktır,öğretici nitelik taşımaktadır.Okuduğunuz kitabın bilgi dağarcığınızı da gelişmesini istiyorsanız kesinlikle okumalısınız.