Merيem

Merيem
@Urvetul_vuska_
sayın hiç sevgili @Gulbesekr türkiye cumhuriyetinde ya da başka ülkelerde yaşayan türk vatandaşlarının birçoğu için Mustafa Kemal Atatürk bir put değildir. bir kahramandır, dehadır, liderdir, organizatördür, stratejisttir, komutandır, başkomutandır, başöğretmendir, türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, hayatı boyunca ülkesi ve türkler için yaptığı sayısız iyiliğe istinaden minnet duyulan bir insandır, ülküdür, mefkuredir, idealdir, rol modeldir, örnek alınandır, sayılandır, hürmet gösterilendir, borcu ödenemeyecek olandır, rehberdir, yol göstericidir.. ama bir put değildir.. ülkece zor zamanlar yaşadığımız zamanlarda ona, onun fikirlerine muhtaç düşüp onu özlüyorsak, o keşke şu an burada başımızda olsaydı diye düşünüyorsak, onun heykellerini gördüğümüzde onun bizler için yaptıklarını hatırlayıp içimiz sızlıyorsa, gözlerimiz doluyorsa bu onun put olduğunu göstermez.. hangimiz geçmişte üzerimizde emeği olan ama şimdi hayatta olmayan yakınımızın fotoğrafını, onun eşyalarını, kıyafetlerini görünce duygulanmayız? kişi geçmişinde üzerinde emeği olan ama şu an hayatta olmayan babasını, onun kendisi için yaptıklarını hatırladığında mesela babasını putlaştırmış mı olur? Mustafa Kemal Atatürk bizim babamızdır.. illa bir put görmek istiyorsan dön o habis kalbine, kıt aklına bak.. bu habis kalbinin, kıt aklının ibrahimi de senin ecelin olacak.. bekleye bekleye ağaç olan sen ve senin gibi put zihniyetlilerin eceli olan ibrahim gelip gelip sizi alıp götürdükçe sizin put olarak gördüğünüz lakin put olmayan Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz anıları türkün aklında, kalbinde, söz ve eylemlerinde hep yaşayacak.. ve bu kişiler sizi -tıpkı geçmişte de olduğu gibi- hep alt edecek..
Merيem isimli okura yanıt verildi
Merيem
Sezen Gözde Demirci فَاِنَّهُمْ عَدُوٌّ ل۪ٓي اِلَّا رَبَّ الْعَالَم۪ينَۙ “Şüphesiz ki onlar, benim düşmanımdır. Âlemlerin Rabbi (olan Allah) müstesna.” (26/Şuarâ Suresi, 77) اَلَّذ۪ي خَلَقَن۪ي فَهُوَ يَهْد۪ينِۙ “O, beni yaratan ve hidayet edendir.” (26/Şuarâ Suresi, 78) وَالَّذ۪ي هُوَ يُطْعِمُن۪ي وَيَسْق۪ينِۙ “O, beni yediren ve içirendir.” (26/Şuarâ Suresi, 79) وَاِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْف۪ينِۖ “Hastalandığım zaman beni iyileştirendir.” (26/Şuarâ Suresi, 80) وَالَّذ۪ي يُم۪يتُن۪ي ثُمَّ يُحْي۪ينِۙ “Beni öldürecek sonra da diriltecek olandır.” (26/Şuarâ Suresi, 81) İbrahim aleyhisselamdan eşsiz sözler ile bitireyim in şee Allah. Selametle
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
sayın hiç sevgili @Gulbesekr türkiye cumhuriyetinde ya da başka ülkelerde yaşayan türk vatandaşlarının birçoğu için Mustafa Kemal Atatürk bir put değildir. bir kahramandır, dehadır, liderdir, organizatördür, stratejisttir, komutandır, başkomutandır, başöğretmendir, türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, hayatı boyunca ülkesi ve türkler için yaptığı sayısız iyiliğe istinaden minnet duyulan bir insandır, ülküdür, mefkuredir, idealdir, rol modeldir, örnek alınandır, sayılandır, hürmet gösterilendir, borcu ödenemeyecek olandır, rehberdir, yol göstericidir.. ama bir put değildir.. ülkece zor zamanlar yaşadığımız zamanlarda ona, onun fikirlerine muhtaç düşüp onu özlüyorsak, o keşke şu an burada başımızda olsaydı diye düşünüyorsak, onun heykellerini gördüğümüzde onun bizler için yaptıklarını hatırlayıp içimiz sızlıyorsa, gözlerimiz doluyorsa bu onun put olduğunu göstermez.. hangimiz geçmişte üzerimizde emeği olan ama şimdi hayatta olmayan yakınımızın fotoğrafını, onun eşyalarını, kıyafetlerini görünce duygulanmayız? kişi geçmişinde üzerinde emeği olan ama şu an hayatta olmayan babasını, onun kendisi için yaptıklarını hatırladığında mesela babasını putlaştırmış mı olur? Mustafa Kemal Atatürk bizim babamızdır.. illa bir put görmek istiyorsan dön o habis kalbine, kıt aklına bak.. bu habis kalbinin, kıt aklının ibrahimi de senin ecelin olacak.. bekleye bekleye ağaç olan sen ve senin gibi put zihniyetlilerin eceli olan ibrahim gelip gelip sizi alıp götürdükçe sizin put olarak gördüğünüz lakin put olmayan Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz anıları türkün aklında, kalbinde, söz ve eylemlerinde hep yaşayacak.. ve bu kişiler sizi -tıpkı geçmişte de olduğu gibi- hep alt edecek..
Merيem isimli okura yanıt verildi
Merيem
Sezen Gözde Demirci laiklik tüm dinlere saygısı olan bir din ise bizim dinimiz öyle değil . Allah sadece İslam'dan razı olur . Başkasından değil . Öyleyse ben bu dine karşıyım. Ayrıca Allah tüm kullarını eşit sevmez Allah kâfirleri ve müşrikleri sevmez sezen hanım .
sayın hiç sevgili @Gulbesekr türkiye cumhuriyetinde ya da başka ülkelerde yaşayan türk vatandaşlarının birçoğu için Mustafa Kemal Atatürk bir put değildir. bir kahramandır, dehadır, liderdir, organizatördür, stratejisttir, komutandır, başkomutandır, başöğretmendir, türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, hayatı boyunca ülkesi ve türkler için yaptığı sayısız iyiliğe istinaden minnet duyulan bir insandır, ülküdür, mefkuredir, idealdir, rol modeldir, örnek alınandır, sayılandır, hürmet gösterilendir, borcu ödenemeyecek olandır, rehberdir, yol göstericidir.. ama bir put değildir.. ülkece zor zamanlar yaşadığımız zamanlarda ona, onun fikirlerine muhtaç düşüp onu özlüyorsak, o keşke şu an burada başımızda olsaydı diye düşünüyorsak, onun heykellerini gördüğümüzde onun bizler için yaptıklarını hatırlayıp içimiz sızlıyorsa, gözlerimiz doluyorsa bu onun put olduğunu göstermez.. hangimiz geçmişte üzerimizde emeği olan ama şimdi hayatta olmayan yakınımızın fotoğrafını, onun eşyalarını, kıyafetlerini görünce duygulanmayız? kişi geçmişinde üzerinde emeği olan ama şu an hayatta olmayan babasını, onun kendisi için yaptıklarını hatırladığında mesela babasını putlaştırmış mı olur? Mustafa Kemal Atatürk bizim babamızdır.. illa bir put görmek istiyorsan dön o habis kalbine, kıt aklına bak.. bu habis kalbinin, kıt aklının ibrahimi de senin ecelin olacak.. bekleye bekleye ağaç olan sen ve senin gibi put zihniyetlilerin eceli olan ibrahim gelip gelip sizi alıp götürdükçe sizin put olarak gördüğünüz lakin put olmayan Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz anıları türkün aklında, kalbinde, söz ve eylemlerinde hep yaşayacak.. ve bu kişiler sizi -tıpkı geçmişte de olduğu gibi- hep alt edecek..
Merيem isimli okura yanıt verildi
Merيem
Sezen Gözde Demirci Ben sizi diğer insanlardan az çok tanıyorum. Bu dini araştırmadığınız laiklik ile İslami birlikte yaşayabiliriz anlayışınızdan anlaşılıyor. Sizde göklerin ve yerin mülkü elinde olan Allah insanlara hüküm vermeli değil midir? Hakimiyet yetkisini elinde bulundurmaya kim daha layıktır? Güneşi ve ayı idare edip gökten su indiren mi yoksa aciz insanoğlu mu? Soylesenize Allah'a rağmen insanları yönetmek için kanunlar koyanlar Allah'ın mülküne rağmen Allah'a başkaldırmış değiller midir? Hiç batil ile hak birlikte olur mu? Allah böyle bir yaşamı kabul eder mi ? Allah'ın şeriatını ortadan kaldırıp peygamberine söven ve Kur'an'a da uydurulmuş diyen birinin anılmasını saygı gösterilmesini ister mi siz de diğer insanlar gibi dinden yüz çevirerek ancak kendi kendinizi kandırıyorsunuz, avutuyorsunuz sezen hanım. Ayrıca o zamanın sahabileri ırkları için değil. Sadece Allah'ın kuralları yeryüzünde geçsin diye hicret edip savaştılar. Burdan da bu dini bilmediğiniz ortaya çıkıyor.
sayın hiç sevgili @Gulbesekr türkiye cumhuriyetinde ya da başka ülkelerde yaşayan türk vatandaşlarının birçoğu için Mustafa Kemal Atatürk bir put değildir. bir kahramandır, dehadır, liderdir, organizatördür, stratejisttir, komutandır, başkomutandır, başöğretmendir, türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, hayatı boyunca ülkesi ve türkler için yaptığı sayısız iyiliğe istinaden minnet duyulan bir insandır, ülküdür, mefkuredir, idealdir, rol modeldir, örnek alınandır, sayılandır, hürmet gösterilendir, borcu ödenemeyecek olandır, rehberdir, yol göstericidir.. ama bir put değildir.. ülkece zor zamanlar yaşadığımız zamanlarda ona, onun fikirlerine muhtaç düşüp onu özlüyorsak, o keşke şu an burada başımızda olsaydı diye düşünüyorsak, onun heykellerini gördüğümüzde onun bizler için yaptıklarını hatırlayıp içimiz sızlıyorsa, gözlerimiz doluyorsa bu onun put olduğunu göstermez.. hangimiz geçmişte üzerimizde emeği olan ama şimdi hayatta olmayan yakınımızın fotoğrafını, onun eşyalarını, kıyafetlerini görünce duygulanmayız? kişi geçmişinde üzerinde emeği olan ama şu an hayatta olmayan babasını, onun kendisi için yaptıklarını hatırladığında mesela babasını putlaştırmış mı olur? Mustafa Kemal Atatürk bizim babamızdır.. illa bir put görmek istiyorsan dön o habis kalbine, kıt aklına bak.. bu habis kalbinin, kıt aklının ibrahimi de senin ecelin olacak.. bekleye bekleye ağaç olan sen ve senin gibi put zihniyetlilerin eceli olan ibrahim gelip gelip sizi alıp götürdükçe sizin put olarak gördüğünüz lakin put olmayan Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz anıları türkün aklında, kalbinde, söz ve eylemlerinde hep yaşayacak.. ve bu kişiler sizi -tıpkı geçmişte de olduğu gibi- hep alt edecek..
Merيem isimli okura yanıt verildi
Merيem
Sezen Gözde Demirci sezen hanım size gerçek dine tevhid dinine davet ediyorum. Bakın bu insanlara nefret beslememizin sebebi Allah'ın dininin kaldırdıkları için. Allah'ın şeriatı sandığınız gibi değil. Bakın bu dini araştırmadan kararlar vermeyin. İslam'ın dışındaki tüm dinler cahiliye dinidir bunu bize Allah Azze ve Celle ayette söyler. Ayriyeten bu gibi batıl dinleri reddetmeden müslüman olamazsınız. Tağutu reddetmeden kimse Müslüman olamaz. Ve Allah Azze ve Celle kâfirlere destek olup takip edenleri affetmez. Bu din sizin sandığınız gibi sadece namaz oruç zekat dini değil. Cennet de sadece bu amellere sahip olanların yeri değil. Cennet İslam dışındaki tüm dinleri reddedip halishane bir şekilde Allah'a tüm hükümlerinde teslim olmaktır ki gerçek özgürlük budur.
sayın hiç sevgili @Gulbesekr türkiye cumhuriyetinde ya da başka ülkelerde yaşayan türk vatandaşlarının birçoğu için Mustafa Kemal Atatürk bir put değildir. bir kahramandır, dehadır, liderdir, organizatördür, stratejisttir, komutandır, başkomutandır, başöğretmendir, türkiye cumhuriyetinin kurucusudur, hayatı boyunca ülkesi ve türkler için yaptığı sayısız iyiliğe istinaden minnet duyulan bir insandır, ülküdür, mefkuredir, idealdir, rol modeldir, örnek alınandır, sayılandır, hürmet gösterilendir, borcu ödenemeyecek olandır, rehberdir, yol göstericidir.. ama bir put değildir.. ülkece zor zamanlar yaşadığımız zamanlarda ona, onun fikirlerine muhtaç düşüp onu özlüyorsak, o keşke şu an burada başımızda olsaydı diye düşünüyorsak, onun heykellerini gördüğümüzde onun bizler için yaptıklarını hatırlayıp içimiz sızlıyorsa, gözlerimiz doluyorsa bu onun put olduğunu göstermez.. hangimiz geçmişte üzerimizde emeği olan ama şimdi hayatta olmayan yakınımızın fotoğrafını, onun eşyalarını, kıyafetlerini görünce duygulanmayız? kişi geçmişinde üzerinde emeği olan ama şu an hayatta olmayan babasını, onun kendisi için yaptıklarını hatırladığında mesela babasını putlaştırmış mı olur? Mustafa Kemal Atatürk bizim babamızdır.. illa bir put görmek istiyorsan dön o habis kalbine, kıt aklına bak.. bu habis kalbinin, kıt aklının ibrahimi de senin ecelin olacak.. bekleye bekleye ağaç olan sen ve senin gibi put zihniyetlilerin eceli olan ibrahim gelip gelip sizi alıp götürdükçe sizin put olarak gördüğünüz lakin put olmayan Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz anıları türkün aklında, kalbinde, söz ve eylemlerinde hep yaşayacak.. ve bu kişiler sizi -tıpkı geçmişte de olduğu gibi- hep alt edecek..
Merيem isimli okura yanıt verildi
Merيem
Sezen Gözde Demirci benim minnet duyacağım tek kişi 1400 küsür yıl önce hak İlah Azze ve Celle'den vahiy alan (Rasulü sallallahu aleyhi ve sellem)'den sözlerini işitip amel eden, ve duyaf duymaz hemen davet icin, insanların dünyada ve ahirette feraha ulaşması için dünyanın dört bir tarafına sırf insanlar dinsiz, kitapsız kalmasın diye yola çıkan sahabelerdir (radiyallâhu anhum). Yoksa bizleri dünya ve ahirette helaka sürükleyen, Allah'ın tertemiz ve pak kanunlarını yürürlükten kaldırıp, onun yerine zayıf ve aciz kıt aklı ile özentilik ahlakı ile ve heva ve hevesinden kanun koyan, laiklik denilen saçma sapan bir din getiren, bununla şuan da da yaşadığımız gibi çoğu insanı zulüm, katliam haksızlık vs. İçinde bırakan insanlar değil.