Beyza Gölbaşı

En kötü yanı, insanın kalbini kırması değil -kalpler zaten kırılmak üzere yaratılmıştır-taşlaştırmasıdır.
Sayfa 108·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Keder", "sevgi" nin eli dışında hangi el değse kanayan bir yaradır; "sevgi" nin eli değdiğinde bile kanar ama ıstırap vermez
Sayfa 84·Kitabı okudu
Bugün yüreğimde sevgi olmalı, yoksa günün sonunu nasıl getiririm?
Sayfa 73·Kitabı okudu
Tanrılar tuhaftır. Bizi cezalandırmak için yalnızca kötü huylarımızı kullanmazlar. İyi, yumuşak, insancıl, şefkatli yanlarımızla da mahvederler bizi. Sana ve ailene beslediğim merhamet ve sevgi olmasa, şu anda bu korkunç yerde gözyaşı dökmeyecektim.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Sanatla geçirdiğim bir yarım saat, benim için her zaman seninle geçirdiğim bir mevsimden daha anlamlıydı.
Sayfa 34·Kitabı okudu