İktidarın yeni formülü “mutlu ol” dur. Kendini motive ve optimize etme uğraşları neoliberal mutluluk dispozitifini oldukça verimli kılar, çünkü iktidarın fazladan bir çaba göstermesine gerek kalmaz. Bağımlı kişi bağımlılığının farkında bile değildir. Kendini özgür sanır. Hiçbir dış baskı olmaksızın kendini gerçekleştirmekte olduğu inancıyla kendi kendini sömürür
Acıda bulabildiği gülünecek şey oranında derindir insan. Daha önce insani acının derinliklerinde gömülü olmayan biri yüreğinin derinliklerinden gülemez
Kararlarını uygulatacak otorite ve güce sahip olmadıkça en iyi hukuk mahkemesi bile anlamsızdır. Aynı şey tam olarak bir Dünya mahkemesi için de geçerlidir
Daha iyi bir toplum olmak için “Peygamberlerimizin” son derece açık ve güçlü biçimde önümüze bir hedef olarak koydukları o toplum olmak için acı çekiyor ve çaba gösteriyoruz