İnsan Olmak kitabı 1 okuduğumda aldığım kişinin çizdiklerini okudum ve baktım ki en baştan okumalıyım dedim. Ortasındayım ve şuan diyorum ki altını çizdiğim yerleri yakınım görmemeli. Ve özgürce okumak ve not düşmek için kendime bir kitap almalıyım diyorum.
Ve cidden beni çok sarstı. Aslında olduğum kişiden uzak, içimde sakladığım , kaçtığım ve darbettigim aciz bir ben varmış. Bunlarla başa çıkmaya karar verdim. (Hem de Allah'a inanmaya başladım namazla.birlikte faydası olur İnşallah )
Ve bu bir serüven önce kendimi tanımakla başlayacağım. Cidden herkes okuması ve ders çıkartması gereken bir kitap.