Bu kadar övülen sayısızca inceleme yazılıp herkesin övdüğü hayran kaldığı bir kitabın vasat cıkması beni gerçekten üzdü. Okurken o kadar sıkıldım ki kendimi kesesim geldi ara ara.Sırf kitabı yarım bırakmayı tercih etmediğim ve tasvip etmediğim için okudum.
Belki kitabı lise dönemimde falan okusam etkileyebilirdi beni.
“Olasılıksız”sana puanım 5 moruk oda hayrına yani kusura bakma ;/
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma